29 września 2022

Cufflink

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Jak zarabiać z social mediów?

2 min read

pixabay.com/cloudlynx

Media społecznościowe ewoluowały od miejsca, w którym dzieliliśmy się zdjęciami z lunchu i tym, jaka piosenka grała w radiu, do platformy, która pomaga nam robić interesy ze sobą i mieć bardziej znaczące połączenia. Na samym Instagramie jest ponad 700 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, którzy dzielą się swoim życiem, decyzjami zakupowymi i preferencjami dotyczącymi marek, starając się nawiązać kontakt ze swoimi rówieśnikami. Ponad połowa tych samych odbiorców śledzi “gwiazdy mediów społecznościowych”, aby uzyskać wskazówki, jak żyć najlepiej. Nie zapominajmy również o Snapchacie – platformie mediów społecznościowych, która została stworzona dla ludzi, aby dzielić się zabawnymi, spontanicznymi treściami z przyjaciółmi. Ale spójrzmy prawdzie w oczy: te platformy są również pełne użytkowników, którzy chcą zarabiać na uwadze, którą otrzymują od postów online.

 

Najczęstszym sposobem, w jaki ludzie zarabiają pieniądze z mediów społecznościowych jest zdobycie dużej liczby obserwujących, a następnie tworzenie sponsorowanych postów (płatna promocja) lub sprzedaż produktów i usług bezpośrednio. Na przykład, jeśli masz 100k zwolenników na Instagramie, marki będą płacić w dowolnym miejscu od 5-10 dolarów za post promować-to znaczy, że twoje zdjęcia / filmy mogą być postrzegane przez 100k- 200k ludzi (jeśli mają szczęście). Na dodatek, celebryci mogą sprzedawać produkty bezpośrednio na Instagramie, takie jak linie odzieżowe lub nawet bilety na wydarzenia.

 

Więcej o medialnym świecie poczytasz na stronie medialis.pl